Trzecie urodziny bloga! + parę informacji na mój temat

Dokładnie 3 lata temu powstał ten kącik. Stworzyłem go, aby dzielić się swoimi opiniami z innymi i poznać mnóstwo ciekawych historii. Nie spodziewałem się jednak, że będzie on działał ponad 900 dni (!). Wiecie co, blogowanie uzależnia 🙂

Garść statystyk

  • Wyświetlenia: 100 327
  • polubienia fanpage’a na Facebooku: 2278
  • obserwatorzy na Instagramie: 445
  • obserwatorzy na Twitterze: 372
  • Liczba recenzji: 369

Co daje blogowanie?

a) poznałem osoby, które mają zainteresowania zbliżone do moich,

b) łatwiej jest mi wyrazić myśli i uargumentować swoje stanowisko (szczególnie przydatne przy pisaniu rozprawek),

c) poznałem mnóstwo ciekawych (i nudnawych) książek,

d) dowiedziałem się więcej nt. pracy w wydawnictwie oraz procesu wydawania książki;

e) z osoby zamkniętej w sobie stałem kimś trochę śmielszym;

f) miałem okazję poznać (na razie tylko internetowo, ale może się to zmieni) i porozmawiać z pisarzami.

SUKCESY

W ciągu trzech lat prowadzenia bloga objąłem 6 książek patronatem (Czerwień obłędu, Horror na Roztoczu 2: Insomnia, Wybraniec, Straszne zamczysko, Berło zniszczenia, Podpalę Wasze serca!), na dwóch książkach znalazł się mój blurb (Czerwień obłędu oraz Zaginięcie).

PLANY

a) uciec z darmowego WordPressa na ten płatny i na nim zbudować swoją stronę (końcówka będzie wtedy .pl);

b) być aktywniejszym w social mediach;

c) zacząć sięgać po różne książki po to, aby docierać do osób o różnym wieku czy zainteresowaniach;

d) stworzyć cykl, dzięki któremu bliżej poznacie blogerów, vlogerów i pisarzy.

 

Chciałbym podziękować wszystkim Wydawnictwom oraz Autorom za to, że chcą ze mną współpracować. Największe podziękowania należą się również Wam, moim czytelnikom. Bez Was prowadzenie tego bloga nie miałoby sensu 🙂

PS Tak, wiem, nie potrafię pisać podsumować 😉


Postanowiłem, że oprócz samego podsumowania, które, jak znam życie, zapewne większości z Was nie zainteresuje, pokażę Wam, czego słucham obecnie oraz opowiem troszkę na swój temat.

 

MUZYKA

(To jest tylko parę przykładów)

 

YOUTUBE

(Oglądam ich wszystkie filmy)

 

Uczę się języka niemieckiego, w przyszłości chcę być korektorem i redaktorem, nienawidzę WOS-u i historii (a muszę zdawać historię na maturze). Mieszkam na wsi w województwie lubuskim. Mam 18 lat.

11 thoughts on “Trzecie urodziny bloga! + parę informacji na mój temat

Skomentuj

