The Name BOOK TAG

Nie wiem kto stworzył ten tag. Znalazłem go na blogu Książki w Piekle.

Tag polega na tym, że do każdej litery mojego imienia dobieram książkę, która mi się podobała.

Szóste okno (Rachel Abbott) – najlepsza książka tej autorki ❤ Mocno trzyma w napięciu, wywołuje emocje, zakończenie zaskakuje, nie daje o sobie zapomnieć.

Ekspozycja (Remigiusz Mróz) – pierwszy tom trylogii (ekhm… już tetralogii), który bardzo mi się podobał. Nie mogłem oderwać się od tego utworu. Bardzo szybko się go czyta i trudno jest się od niego oderwać.

Baśnie Barda Beedl’a (J. K. Rowling) – bardzo ciekawy dodatek do serii o Harrym Potterze, który składa się z paru krótkich baśni zawierających wyraźne morały. Idealne i dla mugoli, i dla czarodziejów, i dla dzieci, i dla dorosłych.

Anioł Burz (Trudi Canavan) – fantastyka na bardzo wysokim poziomie. Mimo iż jest to obszerna powieść, to czyta się ją bardzo szybko.

Sapere Aude (Małgorzata Sambor-Cao) – bardzo brutalna książka, którą czyta się dość szybko. Świetny debiut literacki, który zaskakuje.

Tłumacz rzeczy. Złożone sprawy w prostych słowach (Randall Munroe) ˜– przepięknie wydana książka, po którą powinien sięgnąć każdy, kto lubi dowiadywać się czegoś nowego. Uczy i bawi jednocześnie. Jeśli Twoje dziecko zadaje milion pytań na sekundę, leć po to dzieło do księgarni 🙂

Itch. Niezwykłe przygody poszukiwacza pierwiastków (Simon Mayo) – bardzo dobra książka dla młodzieży, o której, niestety głośno nie jest. Warta akcja, lekki język i mnóstwo wydarzeń! Poza tym można dowiedzieć się czegoś ciekawego, co dotyczy chemii.

Assa (Andrzej Kowalski) – dobry kryminał, który potwierdza tezę, że debiutanci mogą napisać lepszą książkę od tych bardziej znanych i doświadczonych.

Niemiecki bękart (Camilla Läckberg) – kolejna część serii kryminałów bardzo dobrej autorki, którą czyta się szybko i przyjemnie. Tę książkę (jak i pozostałe tej autorki) polecam tym, którzy chcą rozpocząć przygodę z tym gatunkiem.

Do tagu nominuję: Recenzje Kasi, Książkomaniacy Recenzje, Magiczny Świat Książki i nie tylko.

5 thoughts on “The Name BOOK TAG

      1. To niedobrze. Jeszcze nie czytałam „Deniwelacji”, ale jak tylko weszłam do księgarni i zobaczyłam ją po raz pierwszy, to serducho zabiło mi mocniej. Zmartwiłeś mnie tą opinią, mam nadzieję, że się nie rozczaruję, bo lubię tę serię.

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

