TAG | Queen Book Tag

Nie wiem kto wymyślił ten tag. Ja zobaczyłem go na blogu Magiel Kulturalny, a że jestem fanem zespołu Queen, to postanowiłem go zrobić.

  1. Another one bites the dust, czyli książka, do której lubisz wracać

Przyznam się, że ja nie wracam do przeczytanych przeze mnie książek. Zawsze gdzieś tam je w pamięci sobie przypominam, ale nie czytam ich drugi raz. Dlaczego? Bo jest mnóstwo innych dzieł, które też chcę przeczytać. Planuję jedynie wrócić do serii Harry Potter, gdyż czytałem te książki 5 (?) lat temu i nie mam ich w domu, a jest to jedna z moich najulubieńszych serii, więc posiadać ją powinienem.

2. Bohemian Rhapsody, czyli książka, którą lubisz za jej odmienność

Damy we fiolecie, gdyż nie jest to taka książka fantasy jak większość. Dlaczego? Przeczytacie o tym TU.

3. Fat Bottomed Girls, czyli opasłe tomiszcze, które miało wpływ na twój gust książkowy

Zakon Feniksa – dzięki niemu (oraz całej serii) zaczytuję się teraz w młodzieżówkach.

4. Friends Will Be friends, czyli książka, do której przekonał cię twój przyjaciel/dobry znajomy

Nie przypominam sobie takiej książki.

5. I want it all, czyli książkowy must have

Wiedźmin, Igrzyska Śmierci oraz Behawiorysta.

6. I want to break free, czyli książka, którą przeczytałeś mimo złych recenzji

Zimne ognie Becketta – trochę ludzi odradza lekturę tej książki, przeczytałem i uważam, iż było okej.

7. A kind of magic, czyli książka, która cię oczarowała

Kasacja, Zaginięcie, Parabellum. Horyzonty zdarzeń, Parabellum. Prędkość ucieczki (R. Mróz),  Pułapka (Melanie Raabe) i wiele innych.

8. The Miracle, czyli książka, którą z trudem dokończyłeś

Lalka Bolesława Prusa. Chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego.

9. Innuendo, czyli najcięższa, najtrudniejsza książka, z jaką przyszło ci się zmierzyć

Lalka Bolesława Prusa

10. The Prophet’s Song, czyli książka, która zasługuje na znacznie większą popularność

Potworna oraz Damy we fiolecie, gdyż są to naprawdę dobre debiuty.

Do zrobienia tagu nominuję:

One thought on “TAG | Queen Book Tag

Skomentuj

