CODZIENNIE TANIE KSIĄŻKI #9

Codziennie Tanie Książki to seria postów, które pojawiać się będą codziennie o 20:00. Informował w nich Was będę o powieściach, które mają dobre opinie (na Lubimy Czytać) i są w niskich cenach.

BONITO (OPISY I ZDJĘCIA POCHODZĄ Z ICH STRONY):

Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę ;)
Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę 😉

OPIS: Carolyn Hart to autorka znanych i nagradzanych powieści kryminalnych. Mieszka z mężem i kotami w Oklahomie, a intrygi do kolejnych powieści wymyśla podczas spacerów w parku. W serii ?Śmierć na życzenie? ukaże się 25 tomów z przygodami Annie Laurance.

Bohaterowie wprowadzają się do wymarzonego domu. Okazuje się, że ich nowej sąsiadce ponętnej Sydney wpadł w oko świeżo upieczony

małżonek. Nie poprzestaje na umizgach do Maxa i grze na nerwach Annie. Organizuje przyjęcie walentynkowe. Nie udaje się jej jednak… dożyć jego końca. Jak zwykle, rozwikłanie tej zagadki kryminalnej spada na barki pary bohaterów.

OCENA NA LC: 7,71/10

CENA: 8,99 zł

Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę ;)
Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę 😉

OPIS:  Annie i Max biorą ślub. Miodowy miesiąc zapowiada się wspaniale, rujnuje go jednak dramatyczny telefon od Ingrid, przyjaciółki Annie. W jej domu małżeństwo znajduje trupa przeszytego mieczem dziadka Ingrid, ona zaś znika bez śladu. Entuzjasta prostych rozwiązań, prokurator Posey, uważa, że zabójczynią jest Ingrid. Bohaterowie muszą rozwikłać tę zagadkę, by ocalić przyjaciółkę.

W serii „Śmierć na życzenie” ukaże się 25 tomów z przygodami Annie Laurance.

OCENA NA LC: 7,18/10

CENA: 8,99 zł

Kliknij w zdjęcie, aby przejść na stronę ;)
Kliknij w zdjęcie, aby przejść na stronę 😉

OPIS: Festiwal książek, szczególnie, jeśli uświetnia go wizyta aż pięciu znamienitych aktorów, to gratka dla fanów kryminałów. Ale tym razem nie dla Annie! Bomby ukryte w listach, zatruty burbon, aż dwa trupy i tyle samo podejrzanych. To stanowczo za dużo nawet dla naszej bohaterki. Zwłaszcza że podejrzenie ponownie pada na nią i jej męża Maksa.

OCENA NA LC: 8,5/10

CENA: 8,99 zł

Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę ;)
Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę 😉

OPIS: Przeżyłem upadek w przepaść. Przeżyłem zniszczenie bazy w Ashwood Estates. Byłem wtedy nieprzytomny, ale Malcolm powiedział, że coś chroniło nas przed zmiażdżeniem, jakby jakaś siła osłaniała nas przed niszczącym wszystko kataklizmem.

Do trzech razy sztuka.

Może to z wyczerpania, a może zaczynam już majaczyć, ale w tej chwili nabieram głębokiej, jasnej pewności, że śmierć nie jest mi pisana. Że mam inny cel w życiu, gdzieś poza tymi walącymi się ścianami, i ta szalona chwila nie doprowadzi mnie do niego. Że jeszcze nie dałem z siebie tego, co najlepsze.

Pittacus Lore jest głową Starszyzny Loryjczyków. Posiada moce, o jakich posiadaniu wy marzycie. Potrafi robić rzeczy, o jakich wy możecie tylko pomarzyć. Widział rzeczy, jakich nigdy nie zobaczycie. Od dwunastu lat mieszka na Ziemi, szykując się do wojny, która zdecyduje o losie naszej planety. Nikt nie zna miejsca jego pobytu.

OCENA NA LC: 8,08/10

CENA: 11,94 zł

Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę :)
Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę 🙂

OPIS: W kuchni i w życiu potrzebna jest harmonia.

Lillian bardzo wcześnie odkryła magię ukrytą w jedzeniu. Filiżanka aromatycznej czekolady i zapach jabłek pomogły jej odciągnąć zapracowaną matkę od obowiązków i skłonić do spędzenia więcej czasu razem. Wtedy przekonała się, że w kuchni i w życiu potrzebna jest harmonia, płynąca z idealnego połączenia niezbędnych składników.

Dziś Lillian prowadzi restaurację i kurs gotowania, na którym przekazuje swoim uczniom sekret, jak za pomocą jedzenia rozpędzić smutki i obudzić serce. Towarzyszące przygotowywanym potrawom smaki, zapachy i doznania odmienią więcej niż jedno życie…

OCENA NA LC: 6,4/10

CENA: 8,94 zł

Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę ;)
Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę 😉

OPIS: Nie mam pojęcia, co się działo później i jak długo to trwało. W każdym razie pamiętam, że najpierw poczułem ból potworny, rozdzierający ból wzdłuż prawego boku. Powoli otwierałem zapuchnięte i posklejane powieki. Leżałem na czymś twardym, a wokół panował półmrok. Gdzieś za moimi plecami musiała się świecić niewielka lampka.

Nie mogłem sobie przypomnieć, co tutaj robię. Chciałem się podnieść, ale kiedy tylko lekko dźwignąłem ramię z podłogi, ból boku przeszył całe ciało, rozchodząc się ciarkami do każdej z moich komórek. Jęknąłem i spojrzałem w prawo. Przez moment nie mogłem uwierzyć w to, co widzę.

Obok mnie leżał Eryk.

Był rozebrany do naga, tak jak ja. I…

Maile, listy, sms-y pozornie nieistotne informacje i zdarzenia stają się dla młodego architekta początkiem nowego życia, którego szalony rytm wyznacza tajemnicza lista ze spisem nazwisk przyszłych ofiar mordercy. Trzymająca w napięciu historia bohatera uwikłanego w cyniczną grę szaleńca wciąga czytelnika w świat okrucieństwa, strachu i bezradności.

Powieść „Lista” spotkała się z dużym uznaniem czytelników serwisu literackiego opowiadania.pl, a jej część zwyciężyła konkurs na najlepsze opowiadanie czerwca 2009 roku.

OCENA NA LC: 7,3/10

CENA: 14,94 zł

Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę ;)
Kliknij w zdjęcie, aby przenieść się na stronę 😉

OPIS: Dwa teatry to komedia w 3 aktach, dramat Jerzego Szaniawskiego, który powstał w 1945 r., wystawiony w Krakowie w 1946 r., wydany tamże w 1947 r. (razem z Mostem). Sztuka przedstawia koncepcję teatru tworzoną już we wcześniejszych dramatach Szaniawskiego, a ostatecznie ukształtowaną przez doświadczenia lat okupacji

OCENA NA LC: 6,6/10

CENA: 2,05 zł

Skomentuj

