30 FAKTÓW O MNIE

W czwartek dodałem trzechsetną recenzję na blogu. Chciałbym to jakoś uczcić, dlatego pomyślałem, iż stworzę post, dzięki któremu bliżej mnie poznacie. Zapraszam na 30 faktów o mnie.

  1. Nie interesuję się sportem;
  2. Spośród wszystkich przedmiotów najbardziej nie lubię W-F;
  3. W przyszłości chciałbym zostać korektorem i redaktorem;
  4. Mam 17 lat;
  5. Nie przeczytałem wszystkich lektur (np. Quo vadis);
  6. Staram się być sobą;
  7. Najbardziej lubię słuchać rocka;
  8. Jestem trochę (ale tylko troszkę) uzależniony od komputera;
  9. Bardzo mało oglądam telewizji;
  10. Nie gram w gry komputerowe;
  11. Mam wadę wymowy;
  12. Chodzę do klasy humanistycznej;
  13. Gdybym miał wybrać koty albo psy, to oczywiście wybór padłby na koty;
  14. Jestem uzależniony od herbaty i cappuccino;
  15. Uczę się języka włoskiego;
  16. Jestem chyba jedynym siedemnastolatkiem na świecie, który nie pali i nie pije alkoholu. I wiecie co, dobrze mi z tym 😉
  17. Urodziny mam szóstego czerwca.
  18. Jestem osobą bardzo nieśmiałą, trochę zamkniętą w sobie i nie lubię, gdy otacza mnie mnóstwo osób;
  19. Najbardziej lubię czytać kryminały i thrillery;
  20. Lubię czytać poezję;
  21. Mieszkam na wsi;
  22. Ciężko jest mnie rozśmieszyć;
  23. Mam na imię Sebastian;
  24. Nie lubię grzybów, ryb i mięsa (prócz schabowego, mielonego, parówki, mortadeli i szynki);
  25. Lubię oglądać spektakle teatralne;
  26. Nie mam większych problemów z porannym wstawaniem, choć czasem lubię dłużej pospać;
  27. Lubię czasem obejrzeć Trudne sprawy czy Szkołę, aby się odmóżdżyć;
  28. Jestem osobą wrażliwą;
  29. Nigdy nie obchodziłem Halloween;
  30. Nie lubię pisać/mówić o sobie.

To tyle. Podobało wam się? Chcecie czasem posty takiego typu?

 

4 thoughts on “30 FAKTÓW O MNIE

Skomentuj

