TAG | Coffe Book Tag

Za nominację dziękuję Papierowemu Bluszczowi 🙂

Flat white – książka, która nigdy się nie nudzi

Kasacja Remigiusza Mroza

Czarna – książka, do której ciężko się zabrać, ale ma rzesze fanów

Igrzyska Śmierci – od dwóch lat chcę się zabrać za tę trylogię, ale… wyszło jak wyszło.

Cappuccino – książka będąca damskim klasykiem

Seria Bridget Jones – nie czytałem i raczej nie przeczytam.

Gorąca czekolada – książka, która rozgrzewa serducha

Nic nie przychodzi mi do głowy 😀

Mieszanka idealna – książka, która usatysfakcjonowała cię pod każdym względem

Kasacja Remigiusza Mroza

Starbucks – książka, która jest wszędzie, ale na to nie zasługuje

Nie czytałem żadnej takiej, ale wiele osób uważa, że Dziewczyna z pociągu taką powieścią jest

Bezkofeinowa – książka, od której oczekiwałaś więcej

Dzieci demonów – miała być to dobra książka fantastyczna, ale… coś nie poszło :/

Caramel Macchiato – książka, której popularność wzrasta podczas świąt i wakacji

Nie wiem. Nigdy nie zwracałem na to uwagi.

Podwójne espresso – książka trzymająca w napięciu

Zarzut Steve Cavanagh (recenzja w czwartek)

Iced coffee – książka słodka, że aż zęby bolą

Nie przeczytałem takiej.

Herbata – idealne zastępstwo, serial lub film

Ostatnio byłem w kinie na Wołyniu i ten film bardzo, ale to bardzo polecam.

Dziś akurat nikogo nie nominuję. Zapraszam do zrobienia wszystkich tych, którzy mają na to ochotę.

One thought on “TAG | Coffe Book Tag

Skomentuj

