LBA / PART 5

1. Przy czytaniu książek wolisz ciszę czy wręcz przeciwnie?

Lubię czytać, gdy jest cicho, ponieważ wtedy bardzo skupiam się na książce, niemniej wolę jak jest trochę głośno, bo taka głucha cisza po godzinie jest bardzo męcząca.

2. Co najczęściej służy Ci jako zakładka? (nie licząc typowych zakładek)

Bardzo rzadko zdarza się to, iż nie mam pod ręką typowej zakładki, ale jeśli już tak jest, to przede wszystkim zastępuje mi je chusteczka bądź bilet.

3. Pożyczasz znajomemu książkę i dostajesz wiadomość, że oblał ją kawą. Jak reagujesz?

Na pewno będę trochę zły, ale nie uważam, że książka jest jakąś świętością, więc nie linczowałbym go. To po prostu rzecz, która służy do czytania.

4. Wolałabyś/wolałbyś władać mieczem czy strzelać z łuku?

Strzelać z łuku. Od zawsze uwielbiałem elfy, a one właśnie kojarzyły mi się z łukami. Jak chodziłem do podstawówki, to często robiłem sobie łuk sam (wierzba + sznurek) i bawiłem się, że jestem elfem i zabijam jakieś potwory.

5. Podjęłaś/podjąłeś jakieś wyzwanie książkowe na 2016r?

Jestem w grupie Przeczytam 52 książki w 2016 roku. Nie wiem w sumie dlaczego tam dołączyłem, gdyż ja w rok czytam ponad sto książek. Poza tym to nie biorę udziału w wyzwaniach. Mam plany, by stworzyć jakieś własne na początku przyszłego roku, ale zobaczymy, co z tego wyniknie.

6. Wyzwanie od Książki w Piekle! Zrób zdjęcie kompozycji z czerwonych książek, które masz na półce i wstaw pod tym pytaniem. (ewentualnie na Instagrama, Facebooka itp.) #ksiazkowepieklo

To 1068
7. Jaka jest najgorsza ekranizacja książki, którą oglądałaś/oglądałeś?

Bardzo mało filmów w swoim życiu obejrzałem. Najmniej podobała mi się ekranizacja trylogii Władcy Pierścienia. Przysypiałem przy tym filmie. Książka jest o niebo lepsza 🙂

8. Dałabyś/dałbyś radę przeczytać tyle książek, ile masz wzrostu?

Jeśliby to było liczone tak: 1 książka = 1centymetr, to w ciągu roku mogłoby być ciężko (mam 182cm).

9. Co sądzisz o kąpieli z książką?

Nie praktykuję tego, ale jeśli ktoś to lubi, to niech tak robi. Ja wolę brać prysznic. A prysznic z książką mógłby fatalnie wyglądać.

10. Wąchasz książki po zakupie?

Tak.

11. Ile książek masz w swojej kolekcji?

Specjalnie dla Ciebie policzę 🙂 Mam 319 książek (z czego 53 nieprzeczytane).

2 thoughts on “LBA / PART 5

Skomentuj

