Q&A

bezc2a0tytuc582u

  1. Która książka zajmuje pierwsze miejsce w Twoim zyciu?

Jest to pierwszy tom serii Harry Potter, czyli Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Dlaczego? Ponieważ tak naprawdę od tej książki zacząłem nałogowo czytać.

2. Jesli masz kilka książek do przeczytania,którą wybierasz najpierw? Czym sie kierujesz?

Czytam książki w takiej kolejności, w jakie przychodzą one do mnie od wydawnictw. Jest jeden wyjątek. Jeśli z jakiegoś wydawnictwa dostanę 3 książki naraz, to wtedy nie czytam ich po kolei.

3. Co Twoi koledzy na to, że kochasz czytać?

Jakoś szczególnie ich to nie interesuje. Czasem dziwią się, dlaczego to robię, ale nie próbują na siłę mnie do tego zniechęcać, gdyż wiedzą, że i tak będę czytał książki.

4. Kupujesz książki sam, czy rodzina także się angażuje?

Książki kupuję sam. Czasem od rodziny dostaję na nie pieniądze, ale to ja decyduję, co kupię.

5. Co zabierasz ze sobą w podróż oprócz książki?

Ciuchy, szczoteczkę itp. Oczywiście zależy to od tego na jak długo jadę.

6.  Ile czasu poświęcasz na czytanie i pisanie recenzji?

Recenzje piszę przeważnie około godziny. Czytam różnie. Czasem w ogóle, a innym razem kilkaset stron dziennie.

7. Preferujesz tylko fantasy, czy również inne gatunki literatury?

Najwięcej czytam kryminał, thrillerów oraz młodzieżówek i to te gatunki najbardziej lubię.

8. Jesteś typem dodatkową, czy wolisz czytać w plenerze, jeśli pozwala na to aura?

Nie rozumiem co oznacza „typ dodatkowa”. Na dworze mało co czytam, gdyż nie lubię. Irytują mnie owady oraz słońce, które odbija mi się od kartek.

9. Masz czas na życie poza światami literackimi? I blogosferą?

Oczywiście, że tak! Poświęcam dużo czasu blogowi i czytaniu, ale nie wygląda to tak, że od rana do nocy czytam bądź robię coś na blogu.

10. Ja jestem ciekawa jak to się stało, że zacząłeś czytać książki? Która sprawiła, że zakochałeś się w czytaniu? 

Zacząłem czytać książki, gdy byłem w klasie pierwszej podstawówki, bo dopiero od tamtego momentu mogłem wypożyczać utwory ze szkolnej biblioteki. I to właśnie ta ciekawość, co w niej znajdę przyczyniła się do czytania. Zakochałem się w czytaniu wtedy, kiedy zacząłem serię Harry Potter.

11. Lubisz coś zjeść lub wypić do czytania? (Jeśli tak, to co?) 

Gdy czytam, nie jem ani nie piję.

12. Jaki jest Twój ulubiony (JEDEN) polski autor i zagraniczny?

Mam ich sporo, ale jeśli mam wybrać tylko jednego, to tak: polski – Alek Rogoziński, zagraniczny – Camilla Läckberg.

13. Jaki jest Twój ulubiony zespół? 

Metallica.

14. Lubisz koncertować, czy jesteś typem osoby, która nie lubi być w tłumie? 

Nie jeżdżę na koncerty, ponieważ nie czuję takiej potrzeby. Wolę siedzieć w domu i słuchać ulubionych utworów. Owszem, nie lubię być w tłumie.

15. Jaka była pierwsza książka, która zrecenzowałeś? 

Nadnaturalista Eoina Colfera. Była to również pierwsza książka, jaką wygrałem w konkursie na Facebooku.

16. Twoje wymarzone śniadanie?

Nie mam owego, gdyż nie jem śniadań.

17. Jak dużo czytasz na dzień? 

Staram się 100 stron, ale różnie wychodzi. Czasem o wiele więcej, czasem mniej.

18. Czy robisz sobie przerwy od czytania? Jeśli tak jak długie? 

Czasem sobie takie robię. Trwają one dzień, dwa. Po takiej przerwie mam po prostu większy zapał do czytania oraz pisania recenzji.

19. Książka która spowodowała, że zacząłeś pisać recenzje? 

Żadna książka tego nie spowodowała. Zacząłem pisać recenzję, ponieważ kiedyś chciałem zostać dziennikarzem (teraz już nie) i chciałem lepiej pisać. Najpierw byłem chwilę w Redakcji Essentia, a potem zacząłem działać z tym blogiem. Odszedłem z tej Redakcji (teraz już portalu), gdyż chciałem mieć swoje miejsce w sieci.

20. Wydarzenie, które sprawiło, że założyłeś bloga?

Patrz wyżej.

21. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? 

Zobacz na pytanie nr 19.

22. Co motywuje Cię do dalszej pracy?

Przede wszystkim to, że ktoś mnie czyta. Uwierzcie mi, że komentarze, lajki,  udostępnienia, obserwacje na Twitterze i Instagramie oraz dołączanie do subskrypcji mailowej dają mocnego kopa do pracy. Również w tym swój udział mają słowa otuchy oraz wydawnictwa i księgarnie, które chcą ze mną współpracować. Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że osiągnę taki sukces.

3 thoughts on “Q&A

Skomentuj

