#3| Gwiazdy Rocka i nie tylko

Tym razem to ja (Sebastian) zaprowadzę Was w świat muzyki, ponieważ moja koleżanka (Luna) nie mogła.

Dziś napiszę coś o zespołach:

  • Slayer
  • Bullet for My Valentine
  • Bring Me The Horizon

#7

źródło

Slayer to amerykańska grupa muzyczna wykonująca trash metal. Powstała w 1981 roku z inicjatywy gitarzysty Kerry’ego Kinga. Ich cztery albumy zyskały w Stanach Zjednoczonych status złotej płyty. Już od początku istnienia rozwinęli własny styl oparty na intensywnych partiach gitar z partiami solowymi wykonanymi przy użyciu tremola oraz charakterystycznym śpiewie wokalisty zespołu. Wiele razy grali w Polsce, ich najbliższy koncert u nas będzie dopiero w lipcu 2016 w Jarocinie (dokładniej od 7 do 9), ale lepiej już teraz kupować bilety.

Ciekawostka:

Brian Slagel, Bill Metoyer to pierwsi producenci tego zespołu. Ich nazwiska tworzą nazwę Slayer.

To mój ulubiony utwór:
Warto znać też:
oraz

#8

źródło

Bullet for My Valentine to walijski zespół wykonujący metalcore. Na początku swej działalności nazywali się Jeff Killed John. Powstali w 1998 roku. Początkowo śpiewali covery zespołów Nirvana i Metallica.

To, według mnie, ich najlepsze piosenki:

Room 409

Curses

Hand of Blood
 #9
źródło
Bring Me The Horizon to pochodzący z Wielkiej Brytanii zespół specjalizujący się w takich gatunkach jak: rock, metalcore i deathcore. Powstali w 2004 roku.
Ciekawostka:
Nazwa zespołu pochodzi z filmu Piraci z Karaibów, gdzie Kapitan Jack Sparrow wykrzyczał zdanie Now… Bring me that horizon!. Słowo „that” zostało zastąpione „the”.
Najbardziej podobają mi się te utwory:
 
Don’t Go
Sleepwalking
Can You Feel My Heart 

To wszystko, co dla was przygotowałem. Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłem wam te zespoły (specjalnie krótko o nich pisałem, by nie zanudzać). Słuchacie ich? Jakie piosenki są waszymi ulubionymi? Piszcie w komentarzach!

Sebastian – ten recenzujący 🙂
2 thoughts on “#3| Gwiazdy Rocka i nie tylko

Skomentuj

