WIERSZ | „Przyrzekłem sobie”

Przeszłość zostawiam w tyle,
nie mam czasu liczyć ile
miłości dałem Tobie,
przyrzekłem sobie.

Wierność prowadzi mnie przez życie,
Kocham Cię – mówię skrycie,
zawsze będę przy Tobie,
przyrzekłem sobie.

Czas mija niemiłosiernie,
jestem obok wiernie,
dziękuję Tobie,
przyrzekłem sobie.

Ostatnie dni nam zostały,
ostatnie chwile nastały,
nieostatni raz myślę o Tobie,
przyrzekłem sobie.

Do grobu razem pójdziemy,
wiecznie będziemy,
będę leżał przy Tobie,
przyrzekłem sobie.

One thought on “WIERSZ | „Przyrzekłem sobie”

Skomentuj

